måndag 27 januari 2014

bara lite kallprat



Börjar blir alltmer irriterad över att det inte funkar med bilderna i min blogg. Även om jag inte tagit många bilder på senare tid, känns det alltid bättre med en eller flera bilder kring en text eller ett litet reportage. Därför tänker jag lägga upp en helt ny sida i blogger eftersom jag är van att jobba där. Förutsatt att det då går att föra över bilder från datan. Går det inte då heller, är det troligen fel på min googleinstallation eller rentav i min PC. Jag får dock vänta med detta tills jag fått ordning på mina nya mejladress som behövs för att registrera sig. Att lägga upp en blogg på worldpress är ett annat alternativ trots att jag inte kan detta program alls.
Tills vidare får det bli bara text vilket ju dom flesta bloggarna använder sig utav. Jag har ju fortfarande ca 130 drömmar att lägga ut. Nej, något mindre antal eftersom inte alla är lämpliga för offentligheten.
klart slut -signing off

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar