lördag 25 januari 2014

frostigt







Någon gång i november, om jag minns rätt, blev det en liten köldknäpp och jag begav mig ner mot Mälaren. I förhoppning om att kunna fotografera några isformationer. Jag har lyckats med detta tidigare år innan isarna lagt sig på sjön. Även denna gång kom jag hem med ett antal bilder. Tillsammans med tidigare bilder i samma stil hade jag tänkt att sammanställa dom till en lite film och lägga ut den på you tube. Det blev inte av förrän idag. Bilderna gick under arbetsnamnet "vinterviken" som jag tyckte också var ett lämpligt namn för videon. Men detta namn fanns redan i mängder på google beroende på att Vinterviken är ett namn vid ett ställe nära Aspudden i Stockholm, en bok och en film. Så titeln fick bli "ice coated coast" i stället. Har jag tur så fungerar länken här nedan. Annars får man söka på titeln.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar